Doneer je statiegeld aan SV Nieuwkoop!

24 augustus 2021 22:00

Rick Sinnige

Sinds 1 juli 2021 is er statiegeld op kleine plastic flesjes ingevoerd. Dit betekent dat wij de prijzen van frisdranken in plastic flesjes hebben moeten verhogen met 15 cent.

De vereniging is ook officieel geregistreerd als vrijwillig innamepunt. Dit betekent dat je bij ons je plastic flesje ook weer kan inleveren. In de kantine staan hiervoor een aantal donatiebakken. Gooi je plastic flesje dus niet zomaar weg! Je doneert hiermee het statiegeld aan de club waardoor je een bijdrage levert aan ons spaardoel ‘nieuwe kleedkamers’.