Doelpuntrijke zege Nieuwkoop 4 bij Van Nispen

14 september 2021 16:45

Vandaag de eerste uitwedstrijd voor SVNieuwkoop 4. Het vertrek stond gepland om 10.30 uur richting de bollenstreek. Leider Aart stond zijn manschappen al op te wachten en had voor iedereen een woordje klaar. De ballen werden gepakt en ook de nieuwe shirts. Iedereen zocht een plekje in de auto en we gingen op pad. Nou ja iedereen in de auto ? Er kwam zelf een supporter op de fiets vanuit Nieuwkoop. Het was slechts 35km fietsen enkele reis maar ja als je je kleinzoon wil zien spelen moet je er wat voor over hebben .....en hij kwam gelukkig niet voor niets !

Het wedstrijdverslag is -hier- te lezen.