Nieuwkoop 4 wint derby tegen Aarlanderveen

19 april 2022 19:00

Vandaag stond er een mooie uitwedstrijd op het programma voor de mannen van het 4de. De derby bij Aarlanderveen. Op de training van woensdag was besloten dat we op de fiets gingen. Er was echter een probleem.... Leider Aart kon niet op de fiets komen maar gelukkig bracht de trainer de oplossing. Hij haalde hem op met de auto bij de kantine van Nieuwkoop. Gewapend met een volle boodschappen tas stond Aart te wachten. Wat zit daarin vroeg de trainer. Iets voor na afloop want dat had ik beloofd aan de mannen na de vorige wedstrijd. Hij was niet de enige die iets mee bracht bleek in Aarlanderveen.

Het wedstrijdverslag is -hier- te lezen.