Afsluitweekend 2022

2 mei 2022 21:15

Rick Sinnige

Het voetbalseizoen 2021-2022 loopt bijna ten einde en traditioneel sluiten we deze af met het welbekende Afsluitweekend. Vorig jaar was het vanwege de Coronamaatregelen even anders dan anders, maar dit jaar kan er weer als vanouds op de club ‘geslapen’ worden. Toch doen we het dit jaar ook weer wat anders dan andere jaren.

vrijdag 17 juni / zaterdag 18 juni
Pupillen J/MO-8 tm J/MO-13

We beginnen vrijdag 17 juni om 17.00 uur met een sport- en spelprogramma dat doorloopt tot midden in de nacht. Uiteraard zullen we zorgen dat jullie buiken gevuld blijven. Vervolgens kan er geslapen worden in de kleedkamers, waarna jullie de volgende ochtend weer fris & fruitig aan de ochtendgymnastiek en het ontbijt worden verwacht. Het weekend eindigt vervolgens om 10.00 uur, waarna jullie kunnen worden opgehaald om thuis te douchen en waarschijnlijk nog wat bij te slapen.

Inschrijven dit jaar is digitaal via de volgende URL:  Klik hier voor het inschrijfformulier

Deelname aan het afsluitweekend kost € 10 p.p. en kan digitaal worden voldaan door na de inschrijving het artikel “Afsluitweekend 2023” te bestellen en af te rekenen in de webshop van SV Nieuwkoop: https://www.svnieuwkoop.nl/965/webshop/

Geef hierbij in de Opmerkingen aan de naam van het deelnemende kind.

Let op!

• Inschrijven is mogelijk t/m zondag 22 mei 2022 i.v.m. het inkopen van spullen.
  • We beschouwen een inschrijving pas volledig als zowel de inschrijving als de betaling op tijd zijn gedaan.
  • Er zijn maximaal 130 slaapplaatsen, schrijf je dus snel in!
  • Dit weekend is niet mogelijk zonder vrijwilligers. Op het inschrijfformulier vragen we je daarom met een vrijwilliger in te schrijven. Als het maximum aantal deelnemers bereikt wordt hebben kinderen die mét een vrijwilliger inschrijven voorrang op de andere kinderen.

Wij hebben er al reuzeveel zin in en hopen natuurlijk op veel deelnemers. Zodra we meer informatie te melden hebben, zullen we dat zeker doen. Houd de website van SV Nieuwkoop dus in de gaten en ‘zeg het voort’.

Groeten namens de JeugdCommissie