Contributie seizoen 2023-2024

22 september 2023 13:30

Donna Twilt

Na meerdere jaren geen contributieverhoging of indexatie te hebben doorgevoerd, heeft het bestuur tijdens de ALV van 21 september jl. aangegeven de contributie van dit seizoen te verhogen met een indexatie conform de CPI-index. De redenen hiervan zijn o.a. de gestegen prijzen waardoor de kosten van onderhoud ook voor onze vereniging hoger uitpakken. Tevens loopt ons gunstige energiecontract af en hebben we minder leden, doordat de zondag teams gestopt zijn. Tijdens de ALV hebben de leden tevens ingestemd met een contributieverhoging voor volgend seizoen met 7,5%.

U kunt hier een overzicht van alle contributiebedragen van dit seizoen inzien. De contributie wordt in week 39 (25-9 t/m 1-10) afgeschreven.

Graag willen we benadrukken dat er voor leden met een laag inkomen diverse fondsen zijn vanuit de gemeente om toch te kunnen blijven sporten. Dit geldt zowel voor de jeugd als voor de senioren. Meer informatie hierover vindt u hier.