Stem op Huub van der Jagt als KNVB Scheidsrechter van het Jaar

3 november 2022 22:00

Met de Scheidsrechter van het Jaar Awards vragen de KNVB en ARAG aandacht voor het beroep scheidsrechter en geven zij de scheidsrechters het platform dat ze verdienen. De rol van de scheidsrechter op het veld is enorm belangrijk als het gaat om spelplezier, toepassing van de regels en voorkomen en oplossen van conflicten.

Vanuit SV Nieuwkoop is Huub van der Jagt genomineerd voor scheidsrechter van het Jaar!

Huub is inmiddels 77 jaar en fluit al vele jaren enthousiast zijn wedstrijden bij SV Nieuwkoop. Iedere week staat hij klaar op het veld.
Omdat het steeds lastiger wordt om scheidsrechters te vinden willen wij Huub extra in het zonnetje zetten en zijn wij ontzettend blij met zijn inzet!

Ondanks dat Huub slechthorend is en een zeer karakteristieke manier van fluiten heeft, zijn de teams ook nog steeds tevreden met hem. Vorig jaar november is zijn vrouw overleden, wat hem hard heeft geraakt. Hij overwoog om te stoppen, maar na de winterstop heeft hij ervoor gekozen om tóch weer beginnen. En daar zijn wij ontzettend dankbaar voor. Wij vinden we dat deze kanjer Scheidsrechter van het jaar moet worden!

Vind jij dit ook? Breng dan je stem uit op scheidsrechtervanhetjaar.nl

- Vul de naam van Huub van der Jagt in
- Provincie: Zuid-Holland
- Ongediplomeerd
- Klik op zoeken

En beschrijf waarom jij vind dat Huub deze Award verdient! Stemmen kan tot 23 november 2022!