Ongeslagen reeks Nieuwkoop voorbij na ruime nederlaag bij RKDES

5 februari 2023 19:30

Na goede overwinningen op Lugdunum en Koudekerk was Nieuwkoop inmiddels, weliswaar op doelsaldo, naar de koppositie geslopen. Zaterdag stond het uitduel tegen RKDES op het programma. De club uit Kudelstaart was de enige ploeg die Nieuwkoop dit seizoen een nederlaag wist toe te brengen (inclusief beker en vriendschappelijke potjes). Je mocht dus verwachten dat Nieuwkoop op scherp zou staan om dat recht te zetten. Uiteraard was er RKDES ook veel aangelegen om te bewijzen dat ze een echte angstgegner zijn voor Nieuwkoop en dat de overwinning op de openingsdag van het seizoen geen toevalstreffer was.

Het wedstrijdverslag is -hier- te lezen.