Sterkhouders blijven bij SV Nieuwkoop

14 april 2023 12:30

Rick Sinnige

Wat een seizoen beleven we tot op heden met de SV Nieuwkoop selectie. Zowel het eerste elftal als de O23-1 selectie presteren uitstekend. Het vlaggenschip is nog volop in de race voor het kampioenschap en mag zich na een werkelijk geweldige wedstrijd afgelopen dinsdagavond halve finalist in de KNVB beker noemen. De O23-1 selectie heeft afgelopen weekend SV Argon in de laatste minuut verslagen en hiermee voor zichzelf de rode loper uitgelegd om ergens in de komende weken het kampioenschap in de 4de divisie binnen te gaan halen. Een prestatie van formaat van deze nog jonge, leergierige groep talenten.

We zijn dan ook blij en verheugd te kunnen melden dat vrijwel alle spelers en talenten van onze eerste selectie ervoor gaan kiezen of gekozen hebben om te blijven bij SV Nieuwkoop. We zullen de komende weken nog volop gesprekken voeren met onze talenten van de O23-1, zoals we afgelopen periode met de spelers van het eerste hebben gedaan. Daarover zullen we ook op de site een update plaatsen, maar we zijn verheugd te kunnen melden dat in ieder geval de volgende spelers ook volgend seizoen actief zijn in het oranje;

• Mike Boelee
  • Noë Esselink
  • Sam van der Hoorn
  • Joris Verweij
  • Thijs van der Zon
  • Thomas Boekestein
  • Rick Pouw
  • Sem Meertens
  • Dave Verhage
  • Boy Vork
  • Robin Voorend
  • Sam Vijfhuizen
  • Chiel Groenewoud (vervelende kruisbandblessure, een goed herstel gewenst Chiel en we hopen in 2024 weer van je te gaan genieten!)

Zoals velen al hebben kunnen lezen heeft onze spits Hamza El Marajie ervoor gekozen om voor zijn kans te gaan bij Alphense Boys 1. Een prachtcompliment voor onze getalenteerde spits om te ontdekken of zijn plafond nog hoger ligt dan SV Nieuwkoop. Hij heeft zich in zijn debuutjaar in de selectie stormachtig ontwikkeld. We zullen hem bij SV Nieuwkoop gaan missen. Als voorhoedespeler en doelpuntenmaker, maar daarnaast zeker ook om alles wat Hamza naast het veld ook doet voor de vereniging. Hij is vele uren per jaar actief als scheidsrechter in de jeugd en op zondag, een zeer gewaardeerd verenigingsmens! We wensen Hamza dan ook veel succes en hopen dat hij dit seizoen nog vaak belangrijk mag zijn voor SV Nieuwkoop en wellicht opgaat voor een extra mooi afscheid.