Supportersbussen naar bekerduel tegen Westlandia

24 april 2023 16:30

Rick Sinnige

SV Nieuwkoop speelt woensdag 3 mei de halve finale van de KNVB Beker tegen Westlandia. Er wordt om 20:00 uur afgetrapt in Naaldwijk. In Nieuwkoop voelden we in de kwartfinale volop steun van alle supporters langs de kant. Als echte twaalfde man hielpen zij ons naar de overwinning. We willen die twaalfde man ook graag meenemen naar Westlandia.

Onze hoofdsponsor VINK Bouw sponsort een supportersbus. Zo kunnen supporters meereizen die niet zelf met de auto willen of kunnen. In de bus is plek voor 51 mensen. Plaatsing op volgorde van inschrijving. Bij meer belangstelling worden de mogelijkheden voor extra bussen bekeken.

Inschrijven voor de busreis is inmiddels niet meer mogelijk. Degene die hebben ingeschreven ontvangen uiterlijk dinsdag een mail met informatie over de busreis.

Belangrijke informatie voor de busreis:
  • Jeugd t/m 12 jaar mag niet zelfstandig mee met de busreis. Zij moeten een volwassen ouder/begeleider met zich meenemen.
  • De bus vertrekt om 18:00 uur bij SV Nieuwkoop, om op tijd bij Naaldwijk te kunnen zijn met mogelijke files.
  • De wedstrijd zal tot ongeveer 21:50 uur duren, tenzij er penalty's moeten worden genomen. Je bent dus laat op de avond weer thuis.
  • De bus zal een half uur na het einde van de wedstrijd weer naar Nieuwkoop vertrekken. Het is je eigen verantwoordelijkheid om te zorgen dat je weer aan boord bent van de bus bij vertrek.
  • Alcohol in de bus is niet toegestaan.
  • Inschrijven voor de busreis kan t/m vrijdag 28 april 22:00 uur.

Opgeven voor de busreis kan via -DIT FORMULIER-

Vink_Bouw_aangepast.jpg