Nog meer winnaars!

20 mei 2023 10:15

Afgelopen woensdagavond stonden we als één oranjefront achter ons team tegen XerXesDZB in Rotterdam. In grote getallen zijn jullie afgereisd naar het hol van de leeuw en hebben het sportpark flink oranje gekleurd.

Er zijn oranje hoedjes en vlaggen uitgedeeld en opvallende doeken opgehangen om onze mannen te supporten. Iedereen heeft enthousiast meegedaan aan het “Hossen en Uitdossen”, waarvan Willem Hofstede en Patrick Immerzeel foto’s hebben gemaakt. Vele hebben meegedaan en met resultaat! We hebben de beker 🏆 met 0-1 mee naar Nieuwkoop genomen en deze historische winst flink gevierd. Onder alle deelnemers zijn 3 winnaars gekozen.

Op de eerste plek is geëindigd, een gezelschap van meiden die een mooi spandoek hadden gemaakt en schitterend oranje kleurde!
Zij winnen de Meet & Greet met de mannen van het 1e elftal op 27 mei a.s. tijdens de thuiswedstrijd tegen Lugdunum om 14.30 uur. Jullie krijgen ook een officiële speelbal met alle handtekeningen. Een dansje met onze kampioenen zit er waarschijnlijk ook nog wel in. Heel veel plezier!

C2328534-38F8-4069-93CE-9363FF57AA15.jpeg

Op de tweede plaats is geëindigd,  een meidengezelschap die alledrie een SV Nieuwkoop shirt hebben gewonnen met alle handtekeningen van de selectie!

bfebc5d2-8253-4b11-8522-556396fbb67e.jpg

De derde prijs gaat naar deze 3 top supporters! Alledrie ontvangen zij een officiële speelbal met handtekeningen van de selectie!

44bcb8bc-281b-474f-8d28-9a521b387ee1.jpg

De 2e en 3e prijs zullen ook op 27 mei a.s. uitgereikt worden na de thuiswedstrijd. De prijswinnaars kunnen contact opnemen met Adri Balvert (06 18 21 33 21) van SV Nieuwkoop Business Club voor nadere informatie en afstemming.
Herken jij deze winnaars? Breng hen op de hoogte door hun namen te taggen in dit bericht of dit bericht door te sturen/geven.

VinkBouw feliciteert alle winnaars en wensen de staf en alle spelers vandaag heel veel succes uit tegen Koudekerk!

Laat de ☀️ in je hart…SV NIEUWKOOP!!!!!!!! 🎶🧡🎉👊🏻