Algemene ledenvergadering op 21 september

20 september 2023 11:00

Ronald de Jong

Op donderdag 21 september wordt de Algemene ledenvergadering gehouden. Alle leden en ouders van minderjarige leden, zijn van harte welkom en kunnen meebeslissen over de besluiten die genomen moeten worden.

Via de Algemene ledenvergadering kunnen de leden invloed uitoefenen op het beleid van de vereniging. Daarnaast stellen de leden de begroting (en daarmee ook de contributie) en jaarrekening vast. Ook benoemen de leden de bestuursleden.

De Algemene ledenvergadering is dus op donderdag 21 september om 20.30 uur in de kantine. De agenda kun je hieronder downloaden.

Klik op om de agenda te downloaden

Tijdens de vergadering worden de leden o.a. gevraagd akkoord te gaan met onderstaand beleid van de club bij het weigeren/niet uitvoeren van de verenigingstaken.

Klik op om het voorstel te downloaden