Mooi resultaat Rabo Clubsupport

18 oktober 2023 19:15

Ronald de Jong

SV Nieuwkoop kreeg vorige week de cheque overhandigd van de actie Rabo Clubsupport. Bij de jaarlijkse Rabobank actie kunnen de leden van de bank stemmen op verenigingen uit hun omgeving. Dit levert voor de clubs een mooi geldbedrag op.

Voor onze vereniging leverde dit maar liefst € 941,29 op. Een fantastisch bedrag dat we in de spaarpot voor de nieuwe kleedkamers doen. De cheque werd door bestuurslid Javier Cornelisse in ontvangst genomen.

De vereniging dankt iedereen die op SV Nieuwkoop heeft gestemd! En uiteraard Rabobank voor deze mooie actie.