Uitgevlogen #3 & #4

1 november 2023 18:00

De afgelopen voetbalweekenden zijn ook weer voorbij gevlogen. We geven jullie deze week een update van de afgelopen twee weken, omdat de redactie ietwat drukke werkweken had zodat de update vorige week niet verwerkt kon worden.

We hopen dat onze toptalenten het de afgelopen weken beter gedaan hebben dan de Oranjehemden van Boris van Es. Die verloren in de tussentijd van VUC en CSW en we hopen komend weekend weer op een driepunter. We nemen jullie echter eerst mee in de prestaties van onze talenten buiten Nieuwkoop;

Kaj van der Veldt speelde in het weekend van 21 oktober geen wedstrijd. Afgelopen zaterdag speelde Kaj de volle 90 minuten mee tegen Jong Vitesse, alleen deze wedstrijd ging verloren 2-3 helaas.

Wessel Kooy maakte op vrijdag 20 oktober zijn rentree in Jong FC Utrecht tegen Top Oss. Deze competitie wedstrijd waarin Wessel 85 minuten meespeelde ging met 2-0 verloren helaas. Afgelopen maandag nam Wessel het op tegen MVV en speelde hij de volle 90 minuten in de met 1-1 gelijkgespeelde wedstrijd.

Nick de Koning mocht het (net als zijn broertje Tim) op 21 oktober opnemen tegen de leeftijdsgenoten van PSV. De wedstrijd werd met 3-4 gewonnen en zorgde ervoor dat Nick met zijn team weer op de 1ste plaats van de ranglijst stond. Die plaats bleef afgelopen weekend overeind, omdat ze toen niet speelden.

Senne Steijlen had op 21 oktober geen wedstrijd en mocht afgelopen weekend aantreden tegen De Graafschap. Senne keerde daar na een blessure terug in het elftal en verloor helaas met 1-4. Senne speelde tijdens zijn rentree 45 minuten.

In het weekend van 21 oktober speelde Abdul Ibrahimi niet. Afgelopen weekend mocht Abdul het met zijn team opnemen tegen NEC en wonnen ze deze wedstrijd met 3-0. Helaas heeft Abdul geen minuten gemaakt. Dat deed hij wel in een oefenduel tegen Alphense Boys gisteren. Hij gaf één assist en won met 1-4.

Tim de Koning speelde dus ook tegen PSV en tevens succesvol. Zij wonnen met 5-2. De jeugd presteert dus beter tegen PSV dan Ajax 1. Tim speelde alles mee. Afgelopen weekend nam Tim het met zijn team op tegen Sparta. De wedstrijd eindigde in 4-4. Een pot waarin Tim tekende voor 45 minuten, waarin hij een prachtige assist afleverde, volg ze allemaal ook op de socials want daar was zijn assist in zijn story te zien.

Sven Verweij vergeet het weekend van 21 oktober graag. Ze speelden een bekerwedstrijd tegen Sportlust, echter gingen er hard af met 0-6. Sven was niet betrokken bij de tegengoals, omdat hij niet meespeelde. Tussentijds speelde ARC een oefenwedstrijd tegen Brederodes waarin Sven 90 minuten speelde. Ze wonnen deze pot met 2-3. Afgelopen weekend stond Sven helaas weer niet op doel en ging de competitiewedstrijd tegen FC Lisse verloren met 4-1. Kortom, Sven zorg dat je weer gaat spelen, dan wordt er tenminste gewonnen 😉.

Twan van de Laar en Bilal Chemlali hadden ook in het weekend van de herstvakantie geen wedstrijd. Zij namen het met SV ARC O14-1 afgelopen weekend op tegen Capelle en wonnen deze wedstrijd met 9-0. De mannen waren hierin lekker bepalend, want Bilal speelde 35 minuten en nam 1 goal en 2 assists voor zijn rekening. Twan speelde de gehele wedstrijd mee en had ook 1 goal en 2 assists. De heren speelde afgelopen week op dinsdagavond ook een oefenwedstrijd in het stadion van Excelsior tegen de 13-1 van die club. Deze wedstrijd wonnen ze met 0-3. Twan speelde 60 van de 90 minuten. Bilal tekende ook in deze wedstrijd voor een goal en assist!

Frank van der Hoorn en Hamza El Maraije speelden een doordeweekse bekerronde op 19 oktober. Daarin maakte Alphense Boys helaas geen beste beurt, want ze verloren van 3de klasse Graaf Willem II VAC na penalty’s na een 0-0 stand na 90 minuten. Van dergelijke bekerstunts weet Hamza alles, alleen deze kant van de medaille is minder fijn. Frank speelde deze pot 75 minuten mee en Hamza de volle 90 minuten. Afgelopen weekend traden de heren voor de competitie aan tegen BOL. Deze wedstrijd verloren ze helaas met 1-2. Frank speelde de volle 90 mee en deze keer tekende Hamza voor 80 minuten. Zet hem op mannen de komende weken om van die laatste plaats af te geraken!

Miguel van Stijn had in de week van 21 oktober geen programma. Afgelopen weekend speelden zij wel, echter verloor de O21 met 2-4 van Quick Boys O21.

Floor van der Eijk speelde in het weekend van 21 oktober niet. Afgelopen weekend was haar team wel erg succesvol en stuurden ze Quick met 1-9 met een kater het weekend in. Helaas speelde Floor zelf niet wegens blessureleed.

Dylan van Stijn mocht aantreden met Excelsior op 21 oktober aantreden tegen Alexandria ’66 voor de beker. Hij ging met zijn ploeg met 0-1 onderuit en speelde 50 minuten mee. Afgelopen weekend nam zijn team het op zondag op tegen FC Eindhoven. Deze pot ging helaas verloren met 0-4. Gisteren speelde hij een oefenduel tegen Sparta Rotterdam, waarin Dylan 70 minuten speelde en één keer scoorde.