Uitgevlogen #7

25 november 2023 15:30

Rick Sinnige

Een interland weekend voor het grote Oranje, maar ook onze SV Nieuwkoop talenten die uitgevlogen zijn hebben weer gespeeld. Hierbij een samenvatting van de resultaten;

Kaj van der Veldt speelde 90 minuten mee met de Onder 21 van NAC Breda in het duel tegen FC Dordrecht )21. Deze wedstrijd eindigde in een klinkende 2-0 overwinning voor Kaj en zijn team en hierin maakte Kaj de volledige 90 minuten vol.

Wessel Kooy speelde vorige week niet.

Nick de Koning had vorig weekend geen wedstrijd, zij zijn met het team wel lekker met de bal bezig geweest en hebben staan padellen met hun team!

Senne Steijlen speelde zaterdag sinds lange tijd weer eens 90 minuten mee in het duel van ADO Den Haag O17 tegen AFC ’34 uit Heemskerk. In een kort onderonsje op ons sportpark zondag was de blijdschap van weer 90 minuten goed te merken 😉.  Helaas leverde dit geen overwinning op en speelde Senne en zijn team met 1-1 gelijk.

Afgelopen weekend was Abdul Ibrahimi helaas ziek en speelde hij niet mee.

Tim de Koning is helaas na het uitvallen in de vorige wedstrijd tegen AZ nog niet fit en speelde dus niet.

Sven Verweij stond zaterdag weer 90 minuten tussen de palen tijdens de wedstrijd van ARC JO18-1 uit bij het roemruchte Volewijckers uit Amsterdam. Sven hield de 0 en dat leverde zijn team een 0-1 overwinning op.

Twan van de Laar en Bilal Chemlali speelden afgelopen weekend niet. Dinsdagavond speelden zij wel met ARC O14 tegen hun clubgenoten van ARC O15. Hierin speelde Twan de volledige 70 minuten mee en Bilal een helftje. Bilal wist wel tot scoren te komen in de met 1-2 verloren wedstrijd. Wat een knappe prestatie genoemd mag worden!

Frank van der Hoorn en Hamza El Maraije speelden afgelopen weekend de Alphense derby uit bij SV ARC. Ook deze wedstrijd leverde voor de mannen helaas geen punten op. In een prachtige ambiance verloren de mannen met 1-0 van ARC na een dubieus gegeven penalty en een directe rode kaart voor hands. Alphense Boys zit in de hoek waar de klappen vallen en we duimen met Frank en Hamza mee dat ze hier snel uit geraken. Frank speelde de volledige wedstrijd mee en Hamza kwam helaas niet in actie.

Miguel van Stijn speelde vorig weekend niet met zijn team Alphense Boys O21.

Floor van der Eijk is helaas nog steeds geblesseerd, waardoor ze niet mee kon doen met de wedstrijd van haar team tegen Sparta. Haar ploeggenoten van Excelsior trokken uiteindelijk aan het kortste eind in de stadsderby tegen Sparta. Het werd 0-1.

Dylan van Stijn kwam vorige week 2 x 90 minuten in actie voor zijn ploeg Excelsior O16. Vorige week zaterdag verloren ze de wedstrijd tegen NEC met 5-2. Dylan was echter wel op dreef en bij beide goals betrokken met eenmaal een assist en eenmaal een goal. Afgelopen dinsdagavond speelden ze een oefenwedstrijd tegen DHC uit Delft. Excelsior won, mede door 4 doelpunten en 1 assist van Dylan.