SV Nieuwkoop neemt na dit seizoen afscheid van succesvolle hoofdtrainer Boris van Es

2 december 2023 13:15

Na een buitengewoon succesvol eerste seizoen, waarin SV Nieuwkoop de treble pakte middels het kampioenschap in de 3de klasse, de districtsbeker en de 0172-Sport cup, neemt de club met een groot gevoel van trots afscheid van hoofdtrainer Boris van Es.

Boris - die ook in zijn tweede seizoen fantastisch van start gegaan is met zijn team en staf door wederom de 0172-Sport Cup te pakken en een prachtwedstrijd tegen RKAV Volendam in de “grote KNVB Beker” op de mat te leggen die nipt verloren ging - heeft ervoor gekozen om komend jaar even wat afstand te nemen van het voetbalspelletje als hoofdtrainer. Deze beslissing is ingegeven door zijn wens om zijn twee zoons en de thuissituatie voorop te zetten.

Het bestuur, de spelers, de sponsors en de supporters van SV Nieuwkoop erkennen en waarderen de buitengewone bijdrage van Boris van Es aan het succes van het team. Afgelopen seizoen hebben Boris en zijn staf het team naar ongekende (historische) hoogten gebracht.

Uiteraard wenst SV Nieuwkoop Boris het allerbeste in zijn toekomstige avonturen, en de deur zal voor Boris altijd open staan om te komen kijken of wellicht in de toekomst nog eens terug te keren. Voor nu zetten we er echter met zijn allen volop de schouders onder om de mooie seizoensstart van ons vlaggenschip een sterk vervolg te gaan geven. Op naar een mooi restant van het huidige seizoen en na het seizoen een pracht afscheid.