Uitgevlogen #9

9 december 2023 11:30

Onze SV Nieuwkoop talenten hebben zich afgelopen weekend weer flink laten zien. Hierin wist Senne Steijlen het eerste succes te behalen met een promotie met zijn ploeg. Komende zaterdag mogen ze bij winst het kampioenschap vieren. Succes Senne! Hierbij weer een samenvatting van alle resultaten;

Kaj van der Veldt speelde afgelopen weekend tegen zijn oude team sc Heerenveen O21. Dat werd een heerlijke wedstrijd voor Kaj, want hij scoorde zelf eenmaal en wist met 2-1 te winnen.

Wessel Kooy speelde afgelopen week twee wedstrijden. Op vrijdag namen ze het op tegen Jong PSV en afgelopen maandag tegen Telstar. Met de verdedigende capaciteiten van Wessel en zijn maten zit het wel goed, want het werd twee maal 0-0. Kortom, scoren is de uitdaging.

Nick de Koning speelde eindelijk weer. Tegen onze buurtgenoten van Alphense Boys. Ajax wist hen op een ruim 8-1 nederlaag te trakteren en Nick speelde 40 minuten mee.

Senne Steijlen vervolgde met zijn team de zegereeks. Afgelopen weekend moest Dordrecht eraan geloven en werd met 2-0 opzij gezet. Senne speelde 90 minuten en wist 1 assist te noteren.  De “clash” tussen Senne en Nick is inmiddels een feit omdat ADO reeds gepromoveerd is. Komend weekend mogen ze de titel veilig proberen te stellen tegen laagvlieger Waterwijk. Van harte alvast Senne, maar veel succes en hopelijk plezier deze zaterdag.

Abdul Ibrahimi speelde doordeweeks met zijn team een oefenwedstrijd tegen een Japans High School team en heeft 90 minuten meegespeeld in de met 2-1 gewonnen wedstrijd.

Tim de Koning verloor met zijn team van FC Utrecht met 3-2. Tim speelde niet de gehele wedstrijd wegens een blessure. Hij hield het 60 minuten vol.

Sven Verweij speelde afgelopen zaterdag niet. We hebben de statistieken erop nageslagen, maar dat is meestal voor het eindresultaat geen goed teken... ARC verloor deze wedstrijd ruim, met 9-3 van Buitenveldert.

Twan van de Laar en Bilal Chemlali speelden afgelopen zaterdag tegen Alexandria. Ze wonnen de uitwedstrijd met 3-4 en Twan was op dreef met 2 goals en speelde 70 minuten mee. De statistieken van Bilal zijn helaas nog niet binnen 😉. Afgelopen woensdag mochten de mannen het opnemen tegen Koninklijke HFC, deze wedstrijd ging helaas verloren met 1-3.

Frank van der Hoorn en Hamza El Marajie trokken wederom aan het kortste eind. Het lukt Alphense Boys maar niet om de eerste overwinning te noteren. Ditmaal verloren de heren met 4-1 van JOS Watergraafsmeer. Frank was nog niet hersteld van zijn blessure en speelde niet. Hamza heeft wederom een invalbeurt van 30 minuten gehad.

Miguel van Stijn nam het afgelopen weekend met zijn team op tegen Alexandria. Dit werd een doelpuntrijke wedstrijd. Met 4-4 hield Alphense Boys een punt aan deze thuiswedstrijd over.

Floor van der Eijk is weer fit en dat mochten de tegenstanders weten! Met de MO20 van Excelsior won ze zaterdag met 1-4 en wist daarin 2 goals en 1 assist te noteren in 45 minuten tegen DSO. Zondag speelde ze weer, ditmaal met de MO16 tegen ADO Den Haag. Deze wedstrijd wonnen ze met 1-3 en wederom wist Floor een doelpunt te noteren.

Dylan van Stijn verloor afgelopen zondag met zijn Excelsior de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen met 2-3. Dit weekend neemt Dylan het op tegen zijn oude ploeg, Alphense Boys. Excelsior moet gaan winnen om van de laatste plaats af te komen.