Nieuwe sweaters voor SV Nieuwkoop MO17-1

15 december 2023 11:45

Rick Sinnige

SV Nieuwkoop MO17-1 heeft van sponsor Bloemenhuis Pietersen sweaters gekregen passend in de kledinglijn van de meiden tak binnen de vereniging.

De MO17-1 is na de 1e fase, waarin het ongeslagen als 1e eindigde, gepromoveerd naar de 1e klasse.

Het team speelt al sinds de MO13 bijna in dezelfde samenstelling en de meiden hebben als doel om met elkaar door te stomen richting een vrouwenteam. Daar helpt onze sponsor aan mee door wedstrijdkleding, sweaters en teamuitjes mogelijk te maken.

Wij willen Michael en Angelique van Bloemenhuis Pietersen dan ook bedanken voor hun betrokkenheid bij het team en de meidenafdeling van onze vereniging.

Bedankt namens Isis, Myrthe, Maud, Verona, Lynn, Thirza, Noa, Esra, Danique, Patrycja, Demi, Noëlle, Liz, Zuzia, Ronald, Silvia en Michel.

WhatsApp_Image_2023-12-11_at_11.38.43_AM.jpeg