SV Nieuwkoop o23-1 zoekt een ambitieuze (jonge) trainer!

28 januari 2024 13:45

SV Nieuwkoop is een bloeiende, gezonde en ambitieuze voetbalvereniging in de gemeente Nieuwkoop. Met ingang van het seizoen 2024 – 2025 zijn wij op zoek naar een hoofdtrainer/coach voor de trainingen en wedstrijden voor onze talentvolle o23-1 selectie.

Op dit moment komt SV Nieuwkoop uit in de 3e divisie van de onder 23 competitie. De doelstelling is om met dit ambitieuze team een zo goed mogelijk resultaat neer te zetten in de 3de divisie en de spelers individueel sterk door te ontwikkelen om te proberen de spelers zo maximaal mogelijk klaar te stomen voor SV Nieuwkoop 1. Het elftal is een opleidingselftal, waar vanuit spelers dus idealiter zullen moeten doorstromen naar de 1e elftal selectie, die op dit moment in de 2e klasse van het zaterdagvoetbal uitkomt.

We zoeken een ambitieuze trainer voor de O23, die het team op een moderne wijze en met een aanvallende speelstijl laat spelen en die spelers helpt om zich door te ontwikkelen. Deze trainer heeft oog voor talent uit eigen opleiding.

Wat verwachten wij van de nieuwe hoofdtrainer van de O23:

• Beschikt over minimaal UEFA C
  • Ambitieus en gedreven;
  • Focust op (door)ontwikkeling van de individuele spelers en het team;
  • Heeft een duidelijke voetbalvisie;
  • In staat om helder en tijdig te communiceren;
  • Kan goed samenwerken met alle betrokken geledingen binnen de verenigingen in het bijzonder met de Technische commissie, de hoofdtrainer en begeleiding van het 2e elftal.
  • Creëert een klimaat waarin het teambelang voor dat van het individu gaat en waarin teamspirit de boventoon voert;
  • Heeft tevens aandacht voor de ontwikkeling van het individuele talent

SV Nieuwkoop beschikt in het nieuwe seizoen over een hoofdtrainer met het Coach Betaald Voetbal diploma, kortom een zeer leerzame omgeving.

Belangstellenden kunnen hun sollicitatiebrief met CV sturen naar [email protected] tot uiterlijk 15 februari 2024.