Sponsorloop 2024

26 maart 2024 17:15

Zaterdag 10 februari was de sponsorloop! Wat was het gezellig langs de lijn en op het veld.
Vele supporters, chocomel, muziek en natuurlijk de teams die hun best hebben gedaan zo veel mogelijk rondjes te lopen.

Wij willen de teams heel erg bedanken voor hun inzet. Zij hebben met elkaar het geweldige bedrag van € 6330,- opgehaald. Wat een toppers!! Het team dat het meeste geld heeft opgehaald is de JO10-2 met maar liefst € 1080,-. De helft van het bedrag zullen de teams gebruiken om wat leuks mee te gaan doen. Wij wensen ze daarmee heel veel plezier! De andere helft van het bedrag zal nuttig besteed gaan worden door de vereniging! Na de sponsorloop was er nog een verloting in de kantine. Ook daarvoor willen wij alle sponsoren bedanken voor de mooie prijzen. Met de verkoop van de loten is ruim € 1200,- opgehaald voor de vereniging.

Wij kijken terug op een geslaagde sponsorloop, op naar volgend jaar!

Sponsorloop3.jpg.   Sponsorloop2.jpg   Sponsorloop1.jpg

Sponsorloop4.jpg   Sponsorloop5.jpg   Sponsorloop6.jpg