SV Nieuwkoop versterkt selectie met vier spelers, aantal sterkhouders blijft

30 maart 2024 20:30

SV Nieuwkoop is trots te kunnen melden dat de ontwikkelingen die de club doormaakt met de talentvolle spelersgroep volop doorgezet wordt naar het nieuwe seizoen. Na het succesvolle seizoen 2022/2023 waarin beide elftallen middels een kampioenschap promotie hebben bewerkstelligd, moeten we momenteel met beide elftallen alle zeilen bijzetten om handhaving in de 2de klasse, respectievelijk 3de divisie te realiseren. Voor beide elftallen is dit het niveau wat de club nastreeft.

We zijn dan ook blij dat we door kunnen bouwen met de huidige spelersgroep en op bepaalde posities versterking krijgen van spelers die heel graag bij SV Nieuwkoop willen komen voetballen om weer volop aan voetballen toe te komen. Zo wordt de selectie versterkt met Thom Kroese en Thijs Spanjer, die overkomen vanuit de A-selectie van ARC. Tjerk Huis wordt ook toegevoegd aan het team van Arjan van der Laan voor volgend seizoen. Hij komt over vanuit het college voetbal in Amerika. Tot slot komt David Hacketh over van Alphense Boys O23.

De volgende spelers zijn volgend jaar in ieder geval actief bij SV Nieuwkoop;

• Thomas Boekestein
  • David Hacketh
  • Jaap Vrolijk
  • Thijs Bakker

Met diverse spelers uit de huidige selecties en de O19 selectie worden nog volop gesprekken gevoerd of gepland en deze zullen we de komende weken in updates toevoegen aan bovenstaande selectie. Het belooft weer een mooie spelersgroep te worden waarbij er een goede mix tussen ervaren spelers, spelers in de middengroep qua leeftijdscategorie en talentvolle spelers staat.

De technische commissie