Het Vijfhuizentoernooi

6 april 2024 14:45

Terug van weggeweest op onze toernooikalender; het Vijfhuizentoernooi! We zijn er even tussenuit geweest maar dit jaar wordt dit leuke toernooi op Hemelvaartsdag weer georganiseerd.

Op 9 mei 2024 organiseert SV Nieuwkoop het Vijhuizen jeugdtoernooi! Op deze hopelijk zonnige dag zetten we de deuren weer open voor alle verenigingen in de omgeving en daarbuiten om mee te doen aan ons toernooi. Onder de bezielende leiding van de toernooien commissie wordt achter de schermen van alles geregeld om er een geweldige dag van te maken.

Deelnemende klassen:

JO8: 3e klasse
JO10: 2e en 4e klasse
JO11: 4e klasse
JO13: 1e klasse
JO14: 1e klasse

JO15: 4e klasse
MO15: 3e klasse

Wanneer er nog clubs zich willen aanmelden dan kan dat via [email protected]