Voetbalquiz bij SV Nieuwkoop

23 februari 2015 22:00

Vrijdagavond 13 maart is er een groots opgezette voetbalquiz in de kantine van SV Nieuwkoop. Ben jij de grootste voetbalkenner van Nieuwkoop?

Met je club- of regiogenoten de strijd aangaan in een quiz over voetbal? Vragen over historische wedstrijden, de mooiste acties en de beste spelers van het Nederlandse en internationale topvoetbal. Ze komen allemaal voorbij in deze voetbalquiz, die een kleine drie uur duurt.

In een geheel verzorgde, avondvullende voetbalquiz met geluids- en videofragmenten wordt de voetbalkennis getest. De spectaculaire quiz wordt gepresenteerd door Hans-Jörgen Nicolaï van Infostrada Productions.

Nicolaï is organisator van de NK Voetbalquiz en bekend van zijn voetbalquizboeken met Hugo Borst. Voor de winnaars zijn er mooie voetbalprijzen te winnen.

Deze gezellige voetbalavond draait om de basis van het clubgevoel, namelijk de voetbalsport. Het is een evenement waar zowel voorafgaand als na afloop nog veel over gesproken gaat worden!

Inloop vanaf 19,30 uur, aanvang quiz: 20.00 uur

Inschrijfgeld: € 20,= per viertal, inclusief 1 consumptie per persoon (minimum leeftijd 16 jaar).

Inschrijven en vragen: [email protected]. Vermeld in je mail de namen van je teamleden.

De organisatie van de voetbalquiz is in handen van Infostrada Productions