SV Nieuwkoop bij Koning Voetbal

29 april 2015 21:30

SV Nieuwkoop is aanstaande zondag één van de clubs die is vertegenwoordigd bij de opnames van een uitzending van Koning Voetbal.

SV Nieuwkoop maakt onderdeel uit van het “pechitem” binnen de uitzending. Afgelopen winter is de ballenvanger, die dienst doet als drager van het sponsordoek van Sportcentrum Nieuwkoop, omgewaaid. Het doek is ook kapot gescheurd.

SV Nieuwkoop maakt kans op de prijs van € 1.500 als het bij het winnende team van die dag behoort. Daarvoor vaardigt de club een woordvoerder af die het pech-item bespreekt. Er zal namens de club iemand in de quiz mee mogen doen met 'team Johnny' of 'team Vigo'.

Er mogen minimaal vijf SV Nieuwkopers bij aanwezig zijn. Er is een delegatie die gaat, maar als er zich een ware 'quizkoning' aan wil melden dan is daarvoor een plekje.

Andere geïnteresseerde leden van SV Nieuwkoop kunnen zich eveneens melden bij Ben Spanjaard via [email protected]. Ben zal kijken of er tijdens de opname plaats is op de tribune. Opgeven bij Ben kan tot vrijdagmiddag 15.00 uur.

foto: William Rutten (Koning Voetbal)