SV Nieuwkoop oefent tegen Excelsior

4 augustus 2015 21:15

Zaterdag 8 augustus speelt Nieuwkoop 1 zijn eerste oefenwedstrijd van dit seizoen tegen Excelsior Maassluis.

De wedstrijd begint om half drie op sportpark De Dulen en staat onder leiding van Chiel Schildmeijer.

Volgende week zaterdag 15 augustus speelt het 1e in Hazerswoude een oefenwedstrijd tegen Hazerswoudse Boys, getraind door oud Nieuwkoop speler Manfred van de Bosch. De wedstrijd begint om 14.30 uur. Route>>

De dinsdag daarop, 18 augustus, reist de selectie af naar Zoeterwoude om het op te nemen tegen SJZ. Om 20.00 uur wordt er afgetrapt. Route>>

Voor het 2e elftal staat er op dinsdag 11 augustus een oefenwedstrijd op het programma tegen Zevenhoven 2. Deze match begint om 20.00 uur in Zevenhoven.

De 1e bekerronde staat voor SV Nieuwkoop 1 gepland op zaterdag 22 augustus tegen LVV Football Factory uit Leiden. De wedstrijd begint om 14.45 aan de Einsteinweg in Leiden. Route>>

Het 2e elftal speelt deze zaterdag 22 augustus voor de beker thuis op De Dulen tegen Sportlust 4 uit Woerden.  Aanvang 12.30 uur.