Nieuwe impuls beheer ballen en materiaal

7 augustus 2015 22:15

Er is de afgelopen week goed werk geleverd! De wedstrijdballen liggen voortaan overzichtelijk in de ballenkast in de ontvangstkamer.

Ook het beheer van de trainingsballen en ander trainingsmateriaal is opnieuw opgezet.

Het is de bedoeling dat iedere gebruiker er verantwoordelijk mee omgaat om te voorkomen dat er veel spullen onnodig kwijt raken en de vereniging (te) veel geld kwijt is aan ballen, doelen  en materiaal.

Het motto aan het begin van het nieuwe seizoen is dan ook: ZUINIG EN VOORZICHTIG MET DE BALLEN!

Het is voor de vrijwilligers die de ontvangstdienst draaien nu ook duidelijk welke (oude) ballen (in ruil voor een fietssleuteltje als onderpand) mogen worden uitgeleend.

Het uitgangspunt is dat vanaf de start van het nieuwe seizoen iedereen  voorzichtig en zuinig met deze spullen omgaat. Daar is IEDEREEN voor verantwoordelijk en niet alleen de leider, trainer of aanvoerder!

De jeugdcommissie, in het bijzonder Egon Verlooij, heeft deze nieuwe opzet op poten gezet. Egon is er intensief en gemotiveerd mee bezig geweest. Maar hij is niet onze ‘nieuwe’ materiaal beheerder!

Die vacature die door het vertrek van  Ad Busking ontstond,  is nog steeds niet ingevuld. Als jij deze vrijwilligers job wil gaan doen dan beland je nu wel in een gespreid bedje!

Interesse? Vraag meteen informatie aan via [email protected]