Doe ook mee als vrijwilliger

18 augustus 2015 16:30

Nog niet alle vrijwilligers ‘vacatures’ zijn ingevuld. Kijk op de pagina vrijwilligers waar we nog mensen kunnen gebruiken.

Zaterdag tijdens het zogenaamde ‘kick-off’ jeugdtoernooi proberen we weer nieuwe mensen bij het vrijwilligerswerk te betrekken.

Zo zijn we op zoek naar mensen die bestuurlijk een bijdrage willen leveren. De portefeuille jeugdzaken heeft de hoogste prioriteit. Ook binnen het bestuur van de Stichting StiBuNi, de overkoepelende stichting die de velden beheert voor alle 7 voetbalverenigingen binnen de Gemeente Nieuwkoop, is onze vertegenwoordiging gewenst. Nadat Sjaak Weststrate is afgetreden is onze ‘stoel’ binnen StiBuNi nog vacant.

Wil je meer weten over een bestuurlijke bijdrage aan onze SV neem dan contact met mij op. Ik ben graag bereid om een nadere toelichting te geven. Wil je weten wat er nog meer voor taken kunnen worden opgepakt? Meld je dan bij Marja de Roos via  [email protected] . Zij heeft overzicht en coördineert de inzet van vrijwilligers. Een vereniging laat je samen functioneren. Waardeer elkaar en werk samen. Zoek de oplossing in plaats van het probleem.

Meer samen = samen meer!

Richard de Way

Lees ook Richard’s artikel over

Laten we genieten van onze sport>>