Er is weer veel werk verzet…

18 augustus 2015 16:30

In de organisatie van onze vereniging is de afgelopen periode veel werk verzet. De grote schoonmaak van de kantine is door vele (nieuwe) vrijwilligers met veel enthousiasme opgepakt.

Deze grote opkomst voor deze klus is mooi eerste resultaat van onze campagne ‘Meer Samen Samen Meer’.

De kleedkamers hebben met veel toewijding een ‘grote beurt’ gehad en zijn weer fonkelnieuw. Veel herstelwerkzaamheden zijn verricht en de velden zijn weer in perfecte staat. Dat is te danken aan vele vrijwilligers die met liefde voor de club veel uren werk hebben verzet. Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit werk niet voor niets is geweest.

Een voorbeeld.

We komen allemaal graag in een goede en schone kleedkamer. Dan is het toch logisch dat je vloeren, deuren en muren van de kleedkamers niet gebruikt om je schoenen moddervrij te maken. Dat doe je thuis ook niet! Buiten staan borstels waarbij je eenvoudig de modder kunt achterlaten waar het hoort, namelijk buiten.

Voetbalmaterialen zijn weer op orde gebracht, indelingen van teams zijn gemaakt en bijna voor alle teams is inmiddels ook de invulling van leiders en trainers geregeld. We kunnen van start. Laten we er samen iets moois van maken!

Veel (voetbal) plezier!

Richard de Way

Lees ook Richard’s artikel over

Laten we genieten van onze sport>>