Laten we genieten van onze sport

18 augustus 2015 16:45

De zomervakantie is achter te rug. Hopelijk heeft iedereen kunnen genieten van zon en gezellige weken samen.

Ook in deze zomerstop is er hard gewerkt binnen onze vereniging en op het sportpark zoals je ook kunt lezen in andere items op de site.

De meeste selectieteams zijn inmiddels gestart met hun voorbereiding op het nieuwe seizoen. Het via een succesvolle nacompetitie gepromoveerde 2e elftal start dit seizoen in de 2e klasse en het 1ste team gaat met veel enthousiasme voor een mooi resultaat in het tweede jaar 4e klasse om daarna ook een niveau hoger te kunnen gaan spelen.

Het seizoen 2015-2016 gaat van start. Ik wens namens het bestuur iedereen veel plezier en resultaat toe! Dank aan iedereen die zich de afgelopen maanden heeft ingezet. Laten we genieten van onze sport. Als voetballer, vrijwilliger, (groot) ouder en toeschouwer.

En als je toeschouwer bent, en dus niet in de functie van leider en/of trainer, dan hierbij een speciale oproep: beperk je tot aanmoedigingen. Aanwijzingen hebben geen toegevoegde waarde en commentaar op grens- en scheidsrechters is al helemaal uit den boze. Ook zij zijn vrijwilligers!

Veel (voetbal) plezier!

Richard de Way

Lees ook Richard’s artikel over

Er is weer veel werk verzet…>>