Ledenwerf actie Vriendenclub nu al succesvol, maar kan misschien nog beter?

30 november 2013 21:30

Inmiddels hebben zich 15 nieuwe leden voor 'de Vrienden van SV Nieuwkoop' ingeschreven. Daar is de vereniging natuurlijk bijzonder blij mee.

Vijftien supporters die zich realiseren dat het juist nu erg belangrijk is om de club te steunen, zodat er voor iedereen extra dingen kunnen worden blijven gedaan.

Een voorbeeld daarvan is de aanschaf van een bladzuiger die onze velden verschoond houden van de gevallen herfstbladeren. Die is verleden week gekocht van de bijdragen van de Vriendenclub. Natuurlijk maakt dat het werk van de mannen van Groen & Velden een stuk makkelijker, maar het voordeel voor de spelers is dat een bladen-vrij grasveld lang niet zo snel zal worden afgekeurd. Het mes snijdt dus weer aan 2 kanten.

Wil jij je ook nog inschrijven als vriend van SV Nieuwkoop? Natuurlijk kan dat nog! Graag zelfs.

Lees hier onze aankondiging van de speciale ledenwerf actie>>

Lees hier meer over de 'Vrienden van SV Nieuwkoop'; de doelstellingen, de bestedingen en wat je er voor terugkrijgt>>

Doe mee, sluit je aan! Het is nu meer dan ooit nodig.

Bestuur Vrienden van SV Nieuwkoop