SV Nieuwkoop 'scoort' € 776,10 Jumbo actie

13 november 2015 14:00

Donderdagavond overhandigde Bas Bobeldijk van de Jumbo een cheque van € 776,10 aan SV Nieuwkoop. Dat bedrag spaarden alle donateurs tijdens de Jumbo sponsoractie bij elkaar om het spaardoel te bereiken.

Deze unieke sponsoractie van Jumbo werd dankzij de vele muntjes-donateurs van SV Nieuwkoop een daverend succes. Na de Scouting en Speeltuinvereniging Zuideinde eindige SV Nieuwkoop op een eervolle 3e plaats, net voor onze buren HCN.

Of het spaardoel, een nieuw electronisch scorebord bij het 1e veld, met dit bedrag kan worden gerealiseerd wordt binnenkort bekend gemaakt.

Tijdens de uitreiking van de cheques in Kaleidoskoop waren er veel blije gezichten van penningmeesters en pr- en communicatie mensen van tientallen Nieuwkoopse (sport)verenigingen, stichtingen en goede doelen instellingen. Totaal keerde Bobeldijk een bedrag van ruim € 15.000,- uit. Ook hij was erg tevreden over het verloop en de uitkomst van zijn actie en noemde die uiterst succesvol.