Groen vrijwilliger Gerard van Dam 80 jaar

4 december 2015 23:00

Gerard is wekelijks drie middagen druk doende op ons complex om er, samen met de andere groen vrijwilligers, voor te zorgen dat het er keurig bij staat. Met succes! En al vele jaren. Dat verdient een compliment.

Een paar maanden geleden bereikte Teun Simmerman, een andere trouwe vrijwilliger, al de eerbiedwaardige leeftijd van tachtig jaar. Gisteren was Gerard het feestvarken.

En er was taart bij... Altijd lekker!

Hij vierde deze indrukwekkende mijlpaal eerst in huislijke kring met zijn naaste familie, maar afgelopen vrijdag waren zijn maten van Groen & Velden aan de beurt.

Gerard op zijn bladveger

Met name de najaarsmaanden is Gerard druk bij SV Nieuwkoop. Hij zorgt er voor dat alle gevallen bladeren worden opgezogen. Daarvoor heeft hij een handige bladzuiger ter beschikking.

en Gerard was er beduusd van...

Zijn collega’s van Groen&Velden en alle andere SV Nieuwkoop vrijwilligers feliciteren Gerard van harte met zijn verjaardag! Op naar de honderd!

Ga jij ook wat doen voor SV Nieuwkoop? Meer Samen, Samen Meer.

Bestuur SV Nieuwkoop