Jong Nieuwkoop wint met 2-0

24 december 2015 0:15

Voorafgaand aan de gezellige kerstmiddag in de kantine hebben Jong en Oud de degens gekruist om te strijden om de eretitel van Nieuwkoop. Het werd een leuke wedstrijd waarbij Oud het onderspit moest delven.

Veel oude bekenden stonden aan de aftrap. Voor de wedstrijd hadden een paar oud Nieuwkoop spelers al vanaf 11.00 uur een voorwedstrijd gespeeld tegen ROAC. Niels Balvert, Dennes Kuijf, Tim de Jong en Frank Twilt (normaal het loopvermogen) konden daarom maar maximaal één helftje spelen.

Jong SV Nieuwkoop won de wedstrijd met 2-0 door doelpunten van Jeffrey Pieterse. Oud SV Nieuwkoop haalde de rust met 0-0 en na rust creëerde het nog enkele kansen via Jack Vork en Anton Kas. Maar tegen het loopvermogen van de jonkies waren de oudjes niet opgewassen.

Langs de lijn stonden veel bekenden die De Dulen wisten te vinden. Al met al was het een geslaagde opmaat naar de gezellige kerstmiddag.