Terugblik op Algemene ledenvergadering

2 januari 2016 14:30

Tijdens de ALV die op vrijdag 27 november werd gehouden verleenden de aanwezige leden het bestuur decharge voor het gevoerde (financiële) beleid. Het seizoen 2014-2015 werd afgesloten met een klein verlies.

Penningmeester Richard Piké gaf een uitgebreide toelichting op de cijfers. Door actief te zoeken naar slimmere en  goedkopere inkoop zijn meerdere vaste kostenposten verlaagd zodat de tegenvaller in onderhoudskosten van de velden goed is opgevangen.

Ook werd ingestemd met de begroting 2015-2016. Voorzitter Richard de Way gaf een toelichting op de algemene gang van zaken met daarbij aandacht voor de bereikte overeenstemming met de Stichting StiBuNi om reeds komende zomer het hoofdveld te voorzien van een nieuwe kunstgrasmat.

Ook was aandacht voor de eerste resultaten van vrijwilligerswerving ‘meer samen is samen meer’ waarover het bestuur positief gestemd is. Zijn alle zorgen daarover dan achter de rug? Nee, zeker niet! We hebben bij de begeleiding van teams, de ontvangstcommissie en bij de jeugdcommissie erg veel behoefte aan versterkingen. Ook bestuurlijk hebben we vacatures die dringend moeten worden opgevuld.

Tijdens deze ALV hebben we afscheid genomen van bestuursleden Ad Busking en Vincent de Graaff. Ad is verhuisd en Vincent heeft aangegeven vanwege drukke (werk)omstandigheden te moeten stoppen. Vincent heeft met veel initiatief en energie de jeugdzaken van onze vereniging op een hoger plan gebracht. Wij zijn dus op zoek naar iemand die dat werk wil voortzetten.  Dit lopende seizoen is ook het laatste seizoen van Ad van Lente die dan het einde van zijn statutaire termijn bereikt.

Omdat we als SV ook nog een bestuurszetel moeten invullen bij de Stichting StBuNi zijn er dus bestuurlijk nog genoeg uitdagingen.

Het bestuur wenst iedereen veel succes in de tweede seizoenshelft. En wil je als vrijwilliger meehelpen om onze SV goed te laten functioneren? Meld je dan voor meer informatie bij Marja de Roos onze vrijwilligerscoördinator.

Wil je meer informatie over de bestuursvacatures neem dan contact op met Richard de Way.

Bekijk de presentatie van het bestuur die tijdens de Algemene ledenvergadering van 2015 werd getoond>>

Hier kun je zien hoe het nieuwe technisch beleidsplan van SV Nieuwkoop er uit ziet>>

Zaterdag 9 januari houden we onze traditionele nieuwjaarsreceptie. Vanaf 15.30 uur is iedereen welkom om in de kantine samen het glas te heffen op het nieuwe jaar.

Bestuur SV Nieuwkoop