Een jeugdwedstrijdje fluiten is zo leuk

1 februari 2016 16:00

Misschien ben jij daarvoor wel de geschikte man of vrouw!? Of jongeling? Goed nieuws dan. SV Nieuwkoop heeft namelijk plaats voor een paar nieuwe en enthousiaste fluitisten.

Een jeugdwedstrijd in goede banen leiden is heus niet zo moeilijk. Het geeft je veel voldoening als al die meisjes en jongetjes onder jouw leiding een leuke wedstrijdje voetballen.

Dat hoeft niet per se iedere week, maar kan ook in overleg met jou worden ingepland.

SV Nieuwkoop organiseert vrijdag 12 februari om half acht in de bestuurskamer een ‘snelle’ cursus voor (beginnend) scheidsrechters om op ‘groot’ veld te fluiten. Als je een jaar of veertien bent (of ouder) dan kan dat al.

Als je aan deze speed-cursus hebt deelgenomen, kun je direct de theorie in de praktijk brengen. Bijvoorbeeld bij de junioren- en pupillenteams. Maar ook bij de lager ingedeelde seniorenteams.

Vraag informatie aan bij onze scheidsrechter coördinator. Of lees eerst wat het ongeveer inhoudt.

Ga jij fluiten de komende jaren bij SV Nieuwkoop? Wat zou dat leuk zijn!