2e editie SV Nieuwkoop voetbalquiz

1 april 2016 15:15

Wie wordt op 22 april de opvolger van team Robbert de Rijk? Ga met je club- of regiogenoot de strijd aan in deze leuke voetbalquiz en kroon je team tot ‘grootste voetbalkenner van de regio’.

Vrijdagavond 22 april is in de kantine van SV Nieuwkoop de tweede editie van deze voetbalquiz. Vanaf 8 uur presenteert Hans-Jörgen Nicolaï, organisator van het Nederlands kampioenschap voetbalquiz, de ultieme strijd om deze felbegeerde titel.

Vorig jaar streden 21 teams om deze kwalificatie en vanwege dat succes verwacht SV Nieuwkoop een deelname van ongeveer dertig teams.

Nicolaï stelt het voetbalgeheugen van deelnemers op de proef door middel van video- en fotovragen. Voor de winnaars zijn prachtige voetbalprijzen te winnen, zoals de Champions League finale bekijken in de SBS Champions League studio, voetbalboeken en andere prachtprijzen.

Het wordt het een leuke, informerende en vooral gezellige avond. Natuurlijk onder het genot van een hapje en een drankje.

Inschrijven en vragen: [email protected]. Vermeld in je mail je (team)naam en die van je teamleden.

Aanvang: 20.00 uurInloop vanaf 19.30 uur. Inschrijfgeld: € 20,- per viertal, inclusief één consumptie per teamlid. Minimum leeftijd 16 jaar.

Organisatie: SV Nieuwkoop en Southfields.