Teleurstellend gelijkspel tegen Linschoten

3 april 2016 21:30

[videobeelden van RTV Lokaal] Nieuwkoop heeft slechts één schamel punt overgehouden aan de wedstrijd tegen Linschoten (0-0). Het kampioenschap moet daarom minstens een week worden uitgesteld. Zaterdag heeft Nieuwkoop een herkansing thuis tegen Moerkapelle.

BEELDEN VAN DE WEDSTRIJD DOOR RTV LOKAAL

Pieter Boekel maakte meer dan vijftig foto's die op Facebook zijn te bekijken>>

Bekijk de stand van zaken in 4C>>

Jeugdleden vormen een erehaag bij opkomst van de elftallen. Er is een voorwedstrijd en alle jeugdleden die het 1e in oranje clubkleren komen aanmoedigen krijgen een gratis frisdrankje.

Als SV Nieuwkoop kampioen wordt is er na afloop in de kantine een groot feest met o.a. DJ Berg.

Zorg dat je er bij bent. Het begint om 3 uur.