SV Zevenhoven alsnog in 3e klasse A West II

5 juli 2016 17:15

RTV Lokaal meldt attent dat mede vanwege de emotionele klap en de financiële nadelen voor Zevenhoven de KNVB hun verzoek heeft ingewilligd de club alsnog in West II (3e klasse) in te delen. De confrontaties met onze buren staan volgend seizoen dus op het programma.

Na het nodige getouwtrek met de KNVB en 'een ruil' met Voetbalvereniging Kagia is de competitie-indeling herzien. Zevenhoven zal de derby tegen SVNieuwkoop aankomend seizoen spelen.

Mede vanwege de emotionele klap en de financiële nadelen voor Zevenhoven heeft de KNVB het verzoek ingewilligd. Na een aantal telefoontjes en een bespreking met Kagia stemt ook deze voetbalclub, tot genoegen van Zevenhoven, in met de nieuwe indeling.