Sponsorloop zaterdag 24 september

7 september 2016 19:15

De vorige edities van de sponsorloop waren een groot succes. Misschien evenaren we zaterdag 24 september het record van verleden jaar. De sponsorloop is direct na de thuiswedstrijden op het hoofdveld. Een mooie combinatie voor een sportieve zaterdagmiddag.

Binnenkort ontvangen alle kinderen via hun leider een inteken- sponsorlijst. Daarmee kunnen zij sponsors zoeken voor de door hun te leveren prestatie: zoveel mogelijk rondjes rennen rond het voetbalveld.

De opbrengst van de sponsorloop wordt net als de vorige keer gesplitst. De ene helft is voor de vereniging om jeugdactiviteiten zoals het afsluitweekend mee te bekostigen. De andere helft is voor het eigen team, waarmee jullie zelf mogen bepalen wat jullie ermee doen. Het voornaamste doel is 'teambuilding'.

Hoe meer je als team bij elkaar rent, des te leuker wat je kunt organiseren. Doe dus vooral je best, zorg voor zoveel mogelijk sponsors en ren zoveel mogelijk rondjes. Het is in het belang van je eigen team en van de vereniging.

Geplande starttijden:

• Mini’s om 17.00 uur (10 min.)
  • JO-09 (F-pupillen) om 17.15 uur (15 min.)
  • JO-11 (E-pupillen) om 17.35 uur (20 min.)
  • JO-13 (D-jeugd) om 18.00 uur (25 min.)
  • JO-15, JO-17 en MO-17 (C+B-jeugd) om 18.30 uur (30 min.)

De jeugdcommissie hoopt  dat de leiders en ouders deze sponsorloop nu al onder de aandacht van de kinderen willen brengen en hen enthousiast maakt.

Alle sponsoren zijn natuurlijk op zaterdag 24 september van harte welkom om te komen kijken. De kantine zal geopend zijn.

Met vriendelijke groet,

Jeugdcommissie SV Nieuwkoop