Jumbo sponsoractie van start

7 september 2016 22:30

Vandaag begint de sponsor actie van Jumbo Bas Bobeldijk op het Kennedyplein. Spaar en doneer mee voor SV Nieuwkoop voor twee nieuwe trainingsdoelen op veld 2.

De jaarlijkse sponsoractie van Jumbo is van start. In totaal hebben 73 verenigingen, scholen en stichtingen zich aangemeld.

Bij aankoop van iedere € 15 aan boodschappen én bij diverse actieproducten ontvangt de Jumbo klant een sponsorvoucher.

Die kan je hier activeren>>

De voucher vertegenwoordigt een waarde tussen de € 0,10 en € 25,-  die de Jumbo klant kan doneren aan SV Nieuwkoop.

Doe enhousiast mee om ons spaardoel te bereiken.

Twee nieuwe trainingsdoeltjes op veld 2.

Scoor  zo veel mogelijk vouchers voor SV Nieuwkoop en maak ook anderen enthousiast voor het spaardoel van SV Nieuwkoop.

Laten we er samen met Bas, zijn medewerkers en onze grote supporters schare, net als verlden jaar, een knallend succes van maken.