Tussenstand Jumbo sponsoractie

4 oktober 2016 22:30

SV Nieuwkoop doet het uitstekend bij de Jumbo sponsoractie 2016. Ons sponsorbedrag is inmiddels de € 500,- gepasseerd. Onze club staat daarmee 2e in de tussenstand.

Maar dat is nog niet voldoende om ons spaardoel te realiseren: twee nieuwe jeugddoelen.

Daarom vragen we je om SV Nieuwkoop te (blijven) overwegen in je keuze om je sponsormuntjes te doneren. Als we ons spaardoel halen maakt SV Nieuwkoop veel jeugdleden blij met twee nieuwe doeltjes. De sponsoractie loopt nog tot en met 18 oktober. Dus doe mee met onze eindsprint.