Kavels Kerstveiling spectaculair

10 december 2016 23:15

Op zondag 18 december is het zover. Vanaf 15.00 uur zal Rad van Avontuur presentator Adri Balvert de traditionele kerstloterij openen. Voorafgaand aan de kerstloterij zal SV Nieuwkoop 1 het om 13.00 uur opnemen tegen Oud SV Nieuwkoop. Dat belooft weer een leuk weerzien te worden met vele oude helden van de Nieuwkoop velden.

We hopen dat iedereen die SV Nieuwkoop een warm hart toedraagt aanwezig is op zondagmiddag in de kantine om samen (onder het genot van een hapje en een drankje en muzikale begeleiding van DJ Berg) er een beren gezellige middag en avond van te maken.

Je bent vanaf 13.00 uur van harte welkom bij onze SV Nieuwkoop. Zoals elk jaar zijn er zowel voor jong als oud prachtige prijzen te winnen!

We gaan weer voor een mooi resultaat met zijn allen, zodat we het gat in de begroting van € 3.000,- direct in december dicht gaan fietsen.

Dit zijn zondag de kavels die je kunt bemachtigen:

• Weekendje Texel in een huisje in de Koog voor 6 personen
  • Heineken Experience in de Heineken Brouwerij mogelijk gemaakt door Café ’t Woutje
  • EK Schaatsen in Thialf op 7 of 8 januari voor 8 personen
  • De Koos van Kaas, 12 kilo
  • Champions League uitzending in de studio van SBS6 voor 8 personen (halve finale Champions League), mogelijk gemaakt door Southfields
  • Butcher’s Boys Bootcamp BBQ workshop met een professionele pitmaster voor 12 personen, mogelijk gemaakt door Beef en Steak.
  • Formule 1 uitzending in de studio van Ziggo Sport voor 8 personen (race naar keuze), mogelijk gemaakt door Southfields
  • Daniëlle’s Beauty Arrangement voor 2 personen, mogelijk gemaakt door Body & Beauty Care Daniëlle
  • Blinde Veiling 3 x taart met als hoofdprijs een heren of damesfiets, side prijzen 2 x 25 consumptiebonnen, mogelijk gemaakt door Bakkerij de Kruijf
  • Wedstrijdkaarten Ajax – Feyenoord voor 2 personen, mogelijk gemaakt door Businessclub SV Nieuwkoop