Eindsprint Nieuwkoop 1

19 april 2017 22:15

Nieuwkoop 1 zet zaterdag 22 april de eindsprint in bij BSC’68. Het tweede elftal en JO 19-1 zijn vrij van competitieverplichtingen. Maar Nieuwkoop 1 speelt dus wel en dat is ook meteen een belangrijke wedstrijd.

Nieuwkoop 1 speelt nog vier competitiewedstrijden dit seizoen. Het zijn vier finales om nacompetitie te behalen. Tenminste, dan moet er zaterdag wel gewonnen worden van directe concurrent BSC ’68.

Als Nieuwkoop in Benthuizen de punten pakt, passeert het BSC’68 op de ranglijst en gaat het nog serieus meedoen om een vervangende periode. Bij verlies is het seizoen voor Nieuwkoop afgelopen.

BSC’68 gaf afgelopen week simpel de periodetitel cadeau aan Koudekerk, na verlies tegen LSVV ’70 en zal een mentaal tikje hebben gehad. Als Nieuwkoop kan profiteren, worden het nog een paar spannende weken.

Nieuwkoop speelt zaterdag 22 april om 14.30 uur tegen BSC’68 in Benthuizen. Het zou mooi zijn om ons vlaggenschip daar te steunen in deze eerste finale van het competitieslot.