Nieuwe bladveger dankzij Vriendenclub

18 december 2013 15:15

Kort geleden is er een nieuwe bladenveger aangeschaft. Met dit apparaat kunnen de vrijwilligers van Groen & Velden veel efficiënter in de herfst de bladeren en takjes van de grasmat vegen.

Tot nu toe gebeurde dat met zware bladblazers. Een helse en tijdrovende klus.

Dat is nu niet meer nodig. En het mes snijdt weer aan twee kanten. De toestand op de velden verbetert zienderogen, er kan beter worden gevoetbald en er zal minder snel hoeven te worden afgelast. En de vrijwilligers kunnen met een glimlach om de mond aan het werk. Dankzij een donatie van De Vrienden van SV Nieuwkoop kon dit allemaal snel en doeltreffend worden geregeld. Hulde!

Binnenkort worden er ook trainingsdoeltjes aangeschaft. Daarmee kan de jeugd, vanaf de mini's tot aan de B junioren,  zichzelf verbeteren. De Activiteiten commissie en De Vrienden van SV Nieuwkoop dragen gezamenlijk de kosten hiervan. Weer een voorbeeld van hoe er toch extra's kunnen worden gerealiseerd, waar iedereen plezier van heeft.

Sluit je daarom ook aan bij onze Vriendenclub. Dat kan natuurlijk nog steeds. Meer weten? Lees hier meer. Aanmelden kan online!

Bestuur SV Nieuwkoop