JO15-3 wint vroege uitwedstrijd bij WVC

WVC JO15-2

Nieuwkoop JO15-3

6 oktober 2018 8:30

Na vorige week een nederlaag bij RCL moesten we zaterdag weer vroeg aantreden in Roelofarendsveen. Bij RCL werd in de laatste tien minuten 2 punten verspeeld en lieten we de teller op het eind van 1-1 naar 5-1 oplopen.

Na elkaar op scherp te hebben gezet om 8.15 uur in de kleedkamer begonnen we sterk aan de wedstrijd.  De eerste helft kwam WVC er niet aan te pas en had de voorsprong veel hoger moeten zijn. Tiësto en Stef zorgden voor de 0-2 ruststand.

De 2e helft kregen we het opeens moeilijk. Twee sterke nieuwe spelers bij de gastheer waren ons de baas op het middenveld.  Ondanks de druk maakte Thomas uit een mooie counter fraai de 0-3 door een bal mooi strak te plaatsen in de verre hoek.  WVC deed wat terug, maar vijf minuten voor tijd maakte Thomas de 1-4. In de laatste minuut scoorde WVC nog de 2-4.

Volgende week thuis tegen Hazerswoudse Boys om 14.00 uur.  Ja, een uurtje eerder ivm het bezoeken van Nederland - Duitsland. Op het nieuwe veld 3 gaan we op zoek naar de volgende 3 punten.